Zpět Hospodářské noviny Slováci z Brna posílají lidi na hollywoodské trháky. Díky Facebooku dopředu zjistíme, jestli film bude úspěšný, říkají
Hledat Rubriky 25. 11.
Close
Inzerce
12. 11. 17:25

Slováci z Brna posílají lidi na hollywoodské trháky. Díky Facebooku dopředu zjistíme, jestli film bude úspěšný, říkají

Hospodářské noviny
Start-up dvou slovenských absolventů brněnské informatiky se v USA zabývá propagací filmů na internetu. Marketingové kampaně Operam vytváří na základě analýzy chování lidí na síti. Dva roky stará firma už pracovala na 70 hollywoodských snímcích. Podle reakcí internetových uživatelů se prý dá odhadnout, zda bude mít nový snímek u diváků úspěch. Na základě takových dat se navíc dopředu upravuje počet kin, v nichž bude filmová novinka uvedena.
Celý článek
 Líbí se mi Odpovědět
Inzerce

Komentáře

Zatím žádný komentář...
Nahoru

Nastavení data

Dnes je Sobota, 25. listopadu 2017

+ 1 -
+ 1 -
+ 2016 -

Zavřít

S používání webových stránek newsbelow.cz, souhlasíte s využíváním cookies ve vašem prohlížeči.

Pokračovat

Hospodářské noviny

Zavřít